Magdalena Swoboda-Młynarczyk z Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego odebrała nagrodę w 12 edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2022/2023. Uroczysta Gala Finałowa odbyła się w Warszawie 16 listopada. Kapituła Konkursu co roku wyróżnia wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce.
Skuteczna, jasna i dobrze przygotowana komunikacja to w dzisiejszych czasach podstawa działania każdej organizacji. To ważne, że w branżowych konkursach z obszaru marketingu i komunikacji dostrzegane są także działania realizowane przez urzędy. Dlatego cieszy nas, że to reprezentantka Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego zdobyła tak prestiżową nagrodę – powiedziała Dorota Cabańska, Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego.
Magdalena Swoboda-Młynarczyk zdobyła nagrodę w kategorii Best GOV Marketer. Nagradzani są w niej uczestnicy indywidualni z administracji państwowej.
W tegorocznej edycji konkursu nominowane zostały aż 183 osoby.
Nagrody przyznano w 41 kategoriach m.in. branżowych, specjalnych, Young&Impact i zespołowych.
Konkurs dla największych marek w Polsce
Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2010 roku.
Jego celem jest nagradzanie polskich, wybitnych ekspertów i marketerów oraz ich odważnego podejścia do wyzwań stawianych przez rynek. Nagrody przyznawane są niezależnie od wielkości danej organizacji, firmy i branży, czy nazwy stanowiska.
Najlepszych marketerów wybiera Jury, które składa się z ekspertów branżowych i byłych laureatów konkursu.