Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków jest dostosowana do obsługi przez inżynierów budownictwa. System od początku działania zapewnia odpowiednie rozwiązania dla tej grupy zawodowej.
Rozwiązania systemu pozwalają inżynierom budownictwa odpowiednio na:
- wpisanie przedsiębiorcy do wykazu osób uprawnionych,
- wprowadzanie danych przez osoby, które posiadają uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności.
Jak złożyć wniosek o wpis do wykazu osób uprawnionych
Aby złożyć wniosek o wpis do wykazu osób uprawnionych, należy:
- zalogować się do systemu na stronie ceeb.gov.pl z wykorzystaniem login.gov.pl,
- złożyć wniosek o wpis.
W przypadku osób, które posiadają uprawnienia budowlane, niezbędne jest potwierdzenie wpisania do Centralnego Rejestru Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane (e-CRUB). W formularzu wniosku należy podać numer decyzji lub uprawnień budowlanych.
Na podany we wniosku adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem do ustawienia hasła użytkownika. Umożliwi to rozpoczęcie pracy w systemie.
Uwaga!
W Wykazie osób uprawnionych zostało zarejestrowanych dotychczas około 2700 osób z uprawnieniami budowlanymi.
Pomoc systemowa
Przypominamy, że wszelkie kwestie związane z obsługą i korzystaniem z systemu można wyjaśniać poprzez bezpośrednie zgłoszenie:
- na adres e-mail - pomoc.zone@gunb.gov.pl,
- lub telefonicznie – (22) 346 66 64 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00.
Zachęcamy także to korzystania z udostępnionej na stronie CEEB bazy pytań i odpowiedzi, którą na bieżąco aktualizujemy.